nedeľa 7. apríla 2013

BB 002 - No. 4 červenovláska a zelené šaty

Dlho som nič nepridávala, málo času a počasie nepraje foteniu. Ale zato som sa dačo naučila :) a to háčkovať :)
Goddes má uháčkovanú čiapku - moja prvá háčkovaná vec a tašku - druhá vec. Podľa jedného videa na internete som dačo pochytila a potom som už len skúšala a skúšala, a zatiaľ sa darí :)

Šaty sú z látky, ktorej som mala málo a prichystaná bola priamo pre Goddes červenovlásku. Strih je podľa strihu na blúzku, len bez rukávov. Tie som podšila.
Fotky:







Na taške je našitý uháčkovaný kruh ako ozdoba :)
A moja prvotina - čiapka.



A toto, to bude raz izba aj so zariadením. Pochvíľach voľna podlaha a tapety, strop, zariadenie atď. Bude to spálňa a nábytok budem vyrábať, okrem toho, čo je tam zatiaľ, ale ten asi neostane v tejto izbe.






24 komentárov:

  1. Nádhera. jsi neuvěřitelně šikovná, nábytek se velmi povedl. A háčkování vypadá jak po 10 let praxe, Jsi prostě talent na všechno.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Nábytok zatiaľ nie je moja výroba, tento som kúpila a do vlastnej výroby sa ešte len chystám. Dúfam že to bude aspoň tak nejak vyzerať ako tento kúpený :)

      Odstrániť
  2. Ty zelené šaty jsou super. No a háčkování Ti opravdu jde. Já sice něco málo uháčkuju, ale čapku prostě nedám, neumím to správně tvarovat. No a kabelčička taky super. Na bydlení se moc těším. Takové kousky by se mi taky líbily ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ďakujem. Našťastie ten návod na háčkovanie bol super a zvyšok je improvizácia.
      Dúfam, že tento víkend niečo už dám dokopy, komodu, alebo skriňu, uvidím :)

      Odstrániť
  3. No to je super - krasna ciapocka - hackovanie si super zvladla a nabytok je uzastny, ty si vseumnelka chi po cesky z rozpravky zvonilka - vila co vsetko opravi, vymysli a zvladne aj nezvladnutelne - sikovnica riadna - krasa a na tu izbu sa nesmierne tesim :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Zuzi :)
      Ako píšem, tento nábytok je zatiaľ kúpený, a chystám sa spraviť komodu, skriňu a posteľ, zatiaľ :) Snáď sa podarí.
      Teším sa, že som zmákla aspoň niečo z toho háčkovania :)

      Odstrániť
  4. Páni, to jsi hodně dobrá, že začínáš háčkovat hned čepičku. Obojí, jak čepička, tak kabelka vypadají perfektně a vlastně i šatičky. Byteček vypadá moc dobře, těším se na další fotečky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No podarilo sa :) podľa videa na nete. Ďakujem Jitka. Zatiaľ mám položenú dlažbu iba (tapeta samolepiaca) :)

      Odstrániť
  5. Super, opravdu moc ji to sluší. Ten nábytek je úžasný, už dlouho přemýšlím, že z jedné vestavěné "skříně" udělám "domeček pro panenky". Jsi vážně šikovná jak jsi ten nábytek vytvářela? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Tento nábytok je kúpený, ale už pracujem na vlastnom. Len si budem musieť zohnať na pílenie nejaký stroj, aby všetko bolo presne a rovnaké. Pílkou mi to nejde tak presne, ešte to bude zaujímavé :D

      Odstrániť
  6. Super šaty, Goddes ta barva opravdu moc sluší a čepička je bezvadná.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Goddess šaty úžasne pristanú, predsa zelená farba je pre ňu stvorená. Látka má veľmi pekný vzor. Klobúk dolu, ja som háčkovanie nikdy neskúšala, takže Ťa obdivujem, čiapka a kabelka vyzerá ako od profíka:-)
    Teším sa, že bábikám zariaďuješ domček. Možno ho aj skoršie predstavíš ako ja ten náš pre bábiky:-D:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mary ďakujem :) No dúfam, že tvoj dom už čoskoro predstavíš, som zvedavá na všetky izby. Ja budem mať zatiaľ iba spálňu. Len to ide pomaly.
      A háčkovanie je fakt zaujímavé, konečne som to pochopila, teda aspoň niektoré vzory :)

      Odstrániť
  8. Moc jí to sluší.Moc se mi líbí ty košilové šaty.Krásná barva, která jí sluší. A vidíš, jak jsi šikovná. kabelka i čapka se ti moc povedla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :), tá zelená sa k tým vlasom vyslovene pýtala. Tomu háčkovaniu sa teším, konečne aspoň malinké veci zvládam.

      Odstrániť
  9. Strašně jí to sluší. Čapka se ti povedla a kabelka taky. Halenka je perfektní a barvičky na ní panenku pěkně prozářily. Nejvíc se mi líbí varianta s džínami. Jsi moooc šikovná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Áno, k džínsom je to ako dlhá blúzka, som spokojná s obomi variantami :)

      Odstrániť
  10. Moc pěkné šaty a barva pěkně ladí s barvou vlasů :). Čepice se Ti povedla :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zelená zrzkám pristane :), ďakujem, snažila som sa, aj keď je to vlastne prvý pokus o háčkovanie :)

      Odstrániť
  11. Nádherný model, páči sa mi v oboch kombináciách. Je to úžasná farba.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ľubo, pokiaľ viem, ty si fanúšik zelenej farby, však? :)

      Odstrániť
  12. mohla by si dat pár fotiek aj tej tmavovlásky na poslednej foto ? Tá lesklá halenka je tiež kúzelná...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bude v nasledujúcom článku, to je pulóver zo sady doplnkov pre BB 002.

      Odstrániť