utorok 19. novembra 2013

Izba - tapetovanie, nová posteľ a iné úpravy

Podarilo sa mi zohnať tapety - baliace papiere, ktoré zapadajú do mojej predstavy o izbe - spálni. Zároveň som kúpila látku na obliečky a všetko bude pekne ladiť :)
V modelárskom obchode som bola vybrať latky (doštičky) a zlepila som posteľ, ešte sa bude natierať na bielo. Matrac je obdĺžnik molitanu v bielej látke. Mini kochlíky asi skúsim ozdobiť servítkovou technikou, uvidím.

Dievčatá sa chystali tapetovať, posteľ už mali zloženú, už len pridať matrac. Holly si prezerala vyšívanú látku, z ktorej bude rámovať obrázky.




 Psík sa pridal tiež :)


Takto budú vyzerať obliečky.


Komoda je tiež upravená a čaká ju náter na bielo. Pôvodne vyzerala takto http://nenauli.blogspot.sk/2013/05/izba-podlaha.html


Uff, hotovo :)

14 komentárov:

  1. Fotky sú skvelé. Dievčatá ako živé, tie ich reálne pózy. Je radosť pozerať tvoje fotky. Opäť som sa pokochala.
    Izba je fantastická, tapety sú ako reálne, najviac sa mi páči posteľ. Tá sa ti veľmi vydarila. Ako vidím všetci sa už udomácnili, aj zvieratká:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ešte ma čaká farbenie nábytku na bielo. Zvieratká nesmú chýbať :D

      Odstrániť
  2. Já jsem Ti včera nechávala komentík u všech článků a teď koukám, že u dvou chybí :-( Tak znovu a lépe ;-)
    Krásně si holky pokojíček zařídily a vytapetovaly. Nejvíc se mi samozřejmě líbí postel, ta je přímo luxusní. Líbí se mi, jak si na ní na poslední fotce hezky hoví ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, prečo mi nepribudli tie komentíky.
      Nevadí :)
      Ďakujem Leni, posteľ som robila podľa svojej, z IKEA, v modelárstve majú kopec paličiek a doštičiek na výber, tak som to skúsila vymyslieť :)

      Odstrániť
  3. uzastne, nadherne Leni, super, snad sa niekedy aj ja dostanem na taketo nieco s mojimi slecnami casom chi :D maamm v planee ale kedyyyy...
    zasnem nad tebou v dobrom, nadhera - mas talent :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj, keď podrastú, tak ti ešte aj pomôžu :)
      Zuzka, ty už rovno celý dom pre Barbie budeš musieť vymyslieť :D, dievčatám asi spálňa nebude stačiť :)

      Odstrániť
  4. Super se holkám pokojíček rýsuje:-)
    Komoda je super, ta se mi strašně moc líbí! Já mám doma prozatím takové provizorium, protože vše musím schovávat před malou, musím počkat, až odroste, třeba se přidá. Zatím bere autíčka bráchovi.
    Postel se Ti moc povedla, tohle by mne ani nenapadlo, takto ji vytvořit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa pridá :) Komoda je kúpená, a ostatné skúšam sama vyrábať, keďže nikde nič podobné nedostať. V pláne mám aj skriňu a iné komody, ale zatiaľ nemám elektrickú lupienkovú pílku.
      Možno keby malá mala tiež nejakú detskú verziu izbičky pre bábiky, tak by tvoju izbu len obzerala :)

      Odstrániť
  5. Nádhera! Ešte je spálňa len rozrobená a už to vyzerá krásne. Teším sa na finálny výsledok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, úplne finálny bude za veľmi dlhú dobu :D, ale najbližší článok je určite o izbe :)

      Odstrániť
  6. Krásná ložnička se holkám rýsuje, postel je parádní. Moc těším na finále :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Fúú, zatiaľ len najbližší článok čo mám, tam je toho už viac :) Finále, ktoré je ešte ďaleko, zahŕňa skriňu, komodu, koberček, stenu s dverami, stenu s oknom so záclonami a závesom, stolík (kozmetický alebo písací) so stoličkou a veľmi by som chcela zohnať ratanové kresielko.

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. Ďakujem :), kukla som k tebe, teraz máš prehľadnejší blog, len komentíky sa u teba nepíšu? Úžasné zmeny bábik a krásne kostýmy šiješ :)

      Odstrániť