nedeľa 13. decembra 2015

Loni Lawrence - Lemon Crush

Ku kamarátkam Poppy som sa rozhodla pridať aj Loni. Rozhodovala som sa dlho, dúfala som, že vymyslia a dajú do predaja ešte nejakú Loni, ale keďže žiadna nepribudla, Lemon Crush som neodolala.
Maľbou a pôvodným účesom Loni pôsobí pekne retro. Zatiaľ som jej nestihla nič ušiť, takže na fotkách má šaty zo šatky a niečo vypožičané :)








 Malinové pery :)


Ďalší článok bude o mojej novej Poppy a neskôr ešte predstavím Licca bábiky, ktoré mi pribudli :)

7 komentárov:

  1. Gratuluji k další krásce. Já tuhle tvář prostě můžu a doufám, že nám zase nějakou pěknou vyrobí ;-) Loni je taková bledulka, červená barvička jí sluší mnohem víc než ta původní žlutá ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc gratuluji,kráska je to veliká.Aristokratická dáma;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No teda jo! Je prostě krásná! Gratuluji ti k ní! :-)
    A holkám to spolu taaaak sluší! :-) Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulujem, Loni je krásna IT kočka, k Poppy a k Holly sa ako kamarátka hodí. Má krásnu maľbu, veľmi sa mi páči v šatkových šatách.:-) Teším sa na ďalšie novinky z Tvojej zbierky;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je krásná :-) Zmrzlinka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Do dnes som netušila, že niekto môže mať aj takéto hobby. Je to skutočne zaujímavé a pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť