nedeľa 28. januára 2018

Ace McFly + strihy

Keďže mám riadne resty, nebudem sa rozpisovať :) ale poďme rovno predstaviť pár noviniek u mňa.
Ace McFly 2016 SuperModel Convention - Colour Infusion Style Lab - konečne sa mi zapáčil aj FR Homme tak som neváhala. Možno časom ešte nejaký ten Homme pribudne.












Na fotkách je kopec drobností, puzzle som vyrábala, tenisky sú Vans z Ebay, keďže iné botky nemal, investovala som do dvojo týchto. Náradie, to je z kreatívneho obchodíku v PanthaRei. Na gitaru som narazila na dovolenke v Chorvátsku, krčahy sú z vinobrania v Pezinku, sklenené fľašky a palety na nábytok z netu. Skateboard z Dráčika.
Ace má rifle, tričko a sveter made by me :), kabát to je tuším od Chipa z Bosé nohy v parku.

Ľudkovia, na komenty asi nestihnem odpovedať, ale čítam ich.
:)

Mary tak som to dala :)
Strih na rifliky:


Strih na tričko:

Rozpis na pulóver:

10 komentárov:

  1. Very cool pictures of this handsome doll! I love all the accessories, the Vans are awesome and so is your handmade outfit :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau Lenka, super dioška. Už si nám tu blogovo chýbala. Prajem Ti úspešný nový rok.:-)
    Všetky tie detaily som si užila, vytvorila si pravé chlapské "doupě". Veľmi sa mi páči vytvorené puzzle, miniatúrna gitara (tú by som brala i pre svoje bábiky:-D) a knihy sú super.
    Ace je skvelý, tento sa mi tiež už od Covention páčil.
    Skvelo si ho vyoutfitovala. Kabát mu sekne. Tenisky sú božské. Také raz kúpim i svojim Kenom a Chipovi.:-D Svetrík je tiež úžasný, vidno, že si sa v tomto smere vypracovala. Rovnako aj v diorámach.
    A veľmi, ale veľmi Ťa prosím, ak budeš mať raz čas, daj strih na pánske nohavice pre IT pánov, môj Chip je chudák, on má len svoj originál outfit a oblečenie až jedny nohavice, ktoré sa mu, ale otvoria na zadku, keď si sadne. Na nete, či Pinterese som nič nenašla.:-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D ďakujem, vždy som dačo vytvorila, ale časovo sa mi to nedalo publikovať po jednom, tak teraz hromadne a rovno celá izba :-) Aj paletový gauč, stolík, francúzske okno, všetko si muselo počkať :)
      Strihy som doplnila, dúfam že pomôžu ;-)

      Odstrániť
  3. Pěkného krasavce sis vybrala. A když už chlap, tak pořádný doupě. Musím říct, že ten jeho pokojík je vymazlený do posledního detailu, moc se mi líbí. No a oblečení taky parádní. Díky za střihy a rozpis na svetr, určitě prubnu a po čase nafotím zas nějakýho fešáka ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ďakujem, keby len bolo viac času, lebo nápadov mám hromadu :-D

      Odstrániť
  4. Pěkné, zaujaly mě tenisky a těch drobností. Puzzle :-D Zmrzlinka80

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ďakujem, tenisky sú od MC Toys a sú perfektné.

      Odstrániť
  5. Fešák, taky už nějakou dobu jednoho mám. Díky za střihy. Rilíky jsem sice nějaké spíchla, ale nejsem proti vyzkoušet tvůj střih. Třeba dopadne lépe než ten můj. :-)
    Když budeš mít čas, můžeš mi, prosím napsat, z jaké vlny jsi pletla svetřík? (počet m na g) Jen abych věděla přibližně jakou vlnu volit. Určitě vyzkouším.
    Je super zase o tobě slyšet novinky :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Calluma, že? Aj Xi som videla :) Svetrík je zo Snehurky, tie využívam najviac na pletenie. Konečne majú u nás viac druhov farieb.

      Odstrániť