pondelok 19. decembra 2011

Top model Barbie - Summer, Teresa, Hairwear Teresa

Bábiku som kúpila cez ebay bez oblečenia, ale s náušnicami :), takže ju bolo treba do niečoho obliecť.
Tváričky Steffie ma nie vždy oslovia, ale táto sa mi páčila už dávnejšie z rôznych blogov a fotografií:




Strihy na nohavice a tričko:
Dĺžku nohavíc a aj výšku pásu si môže každý upraviť podľa potreby. Vzadu treba rátať so zapínaním na patentku. Tričko je veľmi jednoduché, najprv treba zošiť horné časti rukávov, potom obšiť výstrih, zašiť okraj rukávov, zošiť z bokov a zašiť spodný okraj. Hotovo :)

Top Model Teresa 2007 a Top Model Hairwear Teresa

 Top model hairwear Teresu som kúpila medzi prvými bábikami, jej pôvodné oblečenie sa mi nepáčilo a jej ofinu tiež zruším.




9 komentárov:

  1. Tahle panenka je fakt krasavice. Vím to, taky jsem ji měla doma. A obleček představuje parádní. Moc jí to sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, páči sa mi keď vyzerajú v oblečení tak reálne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Túto Steffie milujem aj ja. Je nádherná a Tvoj model je perfektný:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkná panenka a obleček též moc povedený. Budu se moc těšit na střihy.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné oblečenie, túto bábiku zbožňujem.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Páni, další skvělý model, hrozně jí to sluší, dokonalý obleček a úžasná taška.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Další úžasný model. Střih se bude určitě hodit. Panence to strašně sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I have both of those Top model Barbie, Summer and Teresa. I love mine! I love the clothes and will try to make them. I have a question, did you used knit fabric for the pants too? I did not see a belt or a waistband. How do you fit the pants to the waist of the doll?

    OdpovedaťOdstrániť