nedeľa 11. marca 2012

Moja zbierka po roku

Ako som už spomínala v úvodnom článku môjho blogu, zbierať som začala od januára 2011. Teraz je marec 2012 a moja zbierka sa poriadne rozrástla :)
Samozrejme prevažujú zberateľské Barbie, ale nedalo sa odolať aj niektorým playline ako Shakira, Lupita a Top Model Barbie.
S fotoaparátom som bojovala, ale aj tak nie sú fotky skupiniek veľmi kvalitné. Nevadí. Aspoň mi už ide celkom pekne fotiť jednotlivé bábiky :)
Takže toto sú moje bábiky v zbierke dnes:

Barbie Basics 001 - No. 7, Heidi Klum, Angelica, Top Model Summer, Barbie Basics 001 - No. 2

Barbie Basics 002 - No. 11, Marisa Pretty Young Thing, Barbie Basics 002.5 - No. 4, Barbie Basics 002 - No. 8

Barbie Basics 002 - No. 4, 15, 14, 16

Dr. No Barbie - Honey Ryder, Barbie Doll Inspired by Leonardo da Vinci, Barbie Basics 001.5 - No. 6, Top Model Teresa Hair Wear, Barbie Basics 002 - No. 14

Lupita, Shakira, The Twilight Saga Eclipse Jane, Princess of Japan

Už mi tu chýbajú len playline Lola, Gabriela, 2 x Stacey a 1 Barbie, ktorá bola so Stacey v balení na korčuliach a 1 Fashionistas.

V tomto roku mám ešte v pláne kúpiť Dolls of the World India, Chile, Bella ako nevesta, Grace Kelly, z playline Skipper. Zatiaľ sa mi páčia len tieto. Možno ešte zmením názor, pretože aj po tom, čo som videla v reály Pink in Pantone a Dolls of the World Australia, sa mi prestali páčiť. Zato Ireland je veľmi pekná a aj Shoe Obsession ujde, až na tie dvojfarebné vlasy. Len všetky sa javia viac ako playline, keď ich človek vidí.

22 komentárov:

  1. Veľmi sa mi páči, že máš zbierke veľa rôznych tvárí. Samé nádherné kúsky. A Tvoje modely sú úplne dokonalé. Nevedela som, že máš aj Shakiru, Jane a Honey. Všetky skupinky sa mi páčia, ale tá posledná je najluxusnejšia. Shakira♥♥♥, môj zberateľský sen, rovnako ako božská Grace Kelly.:-)
    A akú Skipper plánuješ? Dúfam, že nám ofotíš neskôr aj Stacey, tá s korčuľami je veľmi pekná.
    Ja som Shoe Obsessin a Pink in Pantone u nás nevidela. Zato som videla Australiu a Ireland. Írku sa chystám teraz predstaviť na blogu, som z nej veľmi nadšená. Ja by som tiež chcela určite Indiu a Čínu. Prajem Ti ďalší úspešný zberateľský rok a plno tvorivej inšpirácie:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Shakira a Honey mi prišli nedávno, a na Jane som si nenašla čas pridať fotky.
      Skipper plánujem tú novú s tmavými vlasmi, stále čakám, či ju nebudú u nás predávať.
      Na Ireland sa teším, potom budem obdivovať fotky u teba :)
      Som zvedavá, či India a Čína budú tiež v Alltoys, rada by som ich videla najprv v reály.

      Odstrániť
  2. Mám rada, skupinové fotky aj články s prehladom zbierky. Je zaujímavé vidieť zbierku pokope. Mne sa tiež oveľa lepšie fotia jednotlivé bábiky, čím ich je viac tým horšia je fotka :)
    Krásne sa Ti zbierka rozrástla, určite by som si z nich niečo vybrala.
    Ryšavá BB má skvelé bolerko.
    A dnes mi prišli gombíčky, Ďakujem za možnosť spoločného nákupu! Už sa teším až ich použijem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zaujímalo by ma, ako fotia iní zberatelia skupinky bábik, lebo na flickri majú ľudia pekné zaostrené fotky.
      Bolerko je pokus o svetrík :) ale je použiteľné.
      A gombíčky, v pohode,rada aj na budúce :)

      Odstrániť
  3. Úžasné fotky. Máš zbierku podľa môjho gusta. Páčia sa mi všetky a všetci.:) Model 14 máš dvakrát? :) Ja má v pláne Chile a niektoré basics 3.0. Možno aj Raquelle.:) Na Chile, Indiu, Mexiko a Holandsko som sa akurát pýtal Mattelu, som zvedavý, či mi odpovedia a či budú aj u nás.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. 14 mám 2 krát, tu jednu možno raz prevlasím, ale to je ďaleká budúcnosť aj s prevlasením Jane a vlastnej Tokidoki - prevlasím nejakú Steffie :) a oblečok nebude problém.
      Tak to som zvedavá, či tu budú dostupné aj ostatné DOTW.

      Odstrániť
  4. Moc krásná sbírka i fotky. Většinu tvých Barbií bych brala také, jsou to samé skvosty.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máš nádherné panenky a vidím, že dost podobný vkus jako já...
    Budu se moc těšit na další krásné přírůstky, přidávám si tě do oblíbených. :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) pozerávam tvoj blog, áno, aj ty máš veľmi dobrý výber :):)
      Vždy sa pozriem, či pribudla nejaká nová u teba.

      Odstrániť
    2. Ahoj, chtěla jsem se zeptat - u Top Model Summer zrzky - jak jsi dokázala,že má tak krásné vlasy? Jsou vyžehlené? S jejími vlasy pořád bojuju :-/ Děkuji :-)

      Odstrániť
    3. Preliala som jej ich vriacou vodou a dala kondicionér. Poprípade ich jej skús namočiť do misky s vriacou vodou a ponaťahovať hrebeňom dorovna.

      Odstrániť
    4. Mám z té vroucí vody strach, nezničí se ty vlásky? Normálně ohřeješ vodu v konvici a vroucí naliješ na vlasy a pak dáš kondicionér? Děkuji za rady :-)

      Odstrániť
    5. Nič sa s nimi nestane. Problém by bol možno ak by bábika mala veľa lepidla v hlave, to zvykne olepiť vlásky. Inak je saran odolný.

      Odstrániť
  6. Opravdu překrásná sbírka a ty krásný oblečky. Radost se dívat. Já neustále bojuju s límcem u toho kabátku. Střih je super, ale nějak jsem nepochopila, kdy a jak tam všívat límec a tak mi vždy vyjde něco záhadného.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Pri kabátiku, keď máš zošitý predný + zadný diel a prišité rukávy, zošiješ límec a necháš na každom konci také 3 - 4 mm nezošité, obrátiš límec švíkmi dovnútra a v časti ako je látka okolo krku na kabátiku prišívaš jednu stranu límca líce k lícu s kabátikom. Potom už len prišiť vnútorné časti kabátika a zapracuješ tam aj límec. Ja to asi nafotím keď budem nabudúce šiť. :)

      Odstrániť
  7. Krása, krása, krása! Samé skvosty! Vybrala sis úžasné kousky a nádherně je oblíkla, mají exkluzívní modýlky:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak to ne nádherná skupina, pěkně se to rozrůstá. A moc se mi líbí ty modely, co mají panenky na sobě. Dokonalá módní přehlídka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) akurát sa chystám nafotiť čo všetko mi za 2 mesiace pribudlo :)

      Odstrániť
  9. Wspaniały zbiór i piękne zdjęcia! Pozdrowienia z Polski!

    OdpovedaťOdstrániť