nedeľa 9. decembra 2012

Monster High - School´s Out Clawdeen Wolf

Aj ja som neodolala a pribudla mi jedna monsterka :) Viac ich neplánujem.
Zaujala ma Clawdeen, ušatá je ako naša yorki :)
Clawdeen v oblečení z fashion pack: obsahovalo korzetové tričko, nohavice, sačko s kožušinovým golierom, topánky v zlatej farbe a super okuliare :)









V pôvodnom oblečení: tričko, trojštvrťové legíny, opasok, čižmy, náušnice, prsteň, náhrdelník, kabelka, skriptá










Super čižmy so zlatým opätkom :)




9 komentárov:

  1. Jéj, gratulujem, pridala si sa ku skupinke vlastníkov MH bábik. Ja mám Clawdeen veľmi rada. Patrí medzi moje obľúbené charaktery. Myslím, že v rámci SR a ČR zberateľov je nedocenená.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :):):) ja som si ju zatiaľ u nikoho nevšimla. Páčia sa mi aj farby jej oblečení a tie uši, asi preto som volila ju :) a tiež je blízko ako monsterka zvieratko ku psom :)
    Trocha som sklamaná z telíčka aké pre MH vymysleli. Sú veľmi labilné v kĺboch a k veľkej hlave dosť nepomerné (a zle sa na ne šije :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa niekedy aj bojím dotknúť ich telíčok. Deucemu často vypadáva jedna ruka:-? Šiť som ešte nestihla, takže nemám s tým skúsenosť, ale na také štíhle telíčko je to určite piplačka. Mne sa najviac páčila Cleo, pretože je najmenej "príšerovská" a ja Egypt a všetko s ním súvisiace milujem:-)

      Odstrániť
    2. Cleo sa mi tiež veľmi páči aj s Nefferou, pozerala som na ne u teba :)

      Odstrániť
  3. Gratuluji. Mě se Clawdeen líbí moc a moc. Taky jsem ji původně chtěla, ale jsou dost drahé a já nechtěla moc investovat, tak u mě skončila Operetta. Ale snad bude i levná bruslařská Clawdeen, tak pořídíme Operettce kámošku ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Inak skús na mimibazare, tam sa mi podarilo zohnať za super cenu tú moju.

      Odstrániť
  4. Jejda, jak jsem ji mohla přehlídnout? Tahle Clawdeen se hodně povedla, skvělá volba :-) Gratuluji k první nádherné příšerce :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jsem já to ale kopyto z pakoně, že? :-D Radši to smázni, prosím ;-) :-D

      Odstrániť
    2. Leni, v pohode. Ja som na blogu trocha upratovala, pribudli mi menovky, aby to tu bolo trochu prehľadnejšie :)

      Odstrániť