streda 22. decembra 2021

Pretty Cure bábiky (hlavy :)

Keď som dokupovala hlávky Licca bábik, natrafila som aj na úžasné farebné bábiky s anime maľbou Pretty Cure. Neodolala som tým farbám 😍😍😍😍

Bábiky sú predstaviteľkami hrdiniek zo serálu Pretty Cure (viac na stránke https://prettycure.fandom.com/wiki/Pretty_Cure_Wiki )

Veľkostne sú ako Licca, teda aj hlava aj pôvodné telo, tým pádom sedia na telo Pure Neemo XS, ktoré mám pre Liccu. Mám aj pôvodné telo a nejaké oblečenie.

Takže Pretty Cure Ange, Selene, Yell a Fontaine.






1 komentár:

  1. Som rada, že si mi rozšírila obzory o ďalší typ bábik.☺ Tieto mi ozaj nič nehovoria, asi som sa zatiaľ s nimi mimo Tvojho článku nestretla.🙄 Rozhodne sa mi oveľa viac páčia v Tvojich outfitoch ako ich pôvodných.💓
    Fotka pri vode je krásna. Nie som fanúšička farebných vlasov u bábik a ani u ľudí, ale farebné vlasy na bábikách sú príjemným spestrením zbierky.🙂

    OdpovedaťOdstrániť