štvrtok 6. januára 2022

Vojak s koňom WORLD PEACEKEEPERS - IN PURSUIT ON HORSE BACK

Náhodou som v Dráčiku online obchode natrafila na túto akčnú figúrku vojaka s koníkom. Neodolala som, kôň v mierke 1:6 a za takú dobrú cenu 😍


Výrobcom je firma  M&C Toy Centre Ltd.

V ponuke majú rôznych vojakov, policajtov, požiarnikov aj športovcov. Naozaj šikovné figúrky s množstvom doplnkov.

Koník je krajší aj proporcionálne lepší ako môj Dragon Models - WWII German Cavalery Horse. Zároveň je realistický a má lepšie pózovanie nôh a hlavy.o

Pre porovnanie mám ešte koníky od Sindy Pedigree (teraz už dva), sú to koníky, ktoré sú skoro rovnaké ako koník Thunderbolt od firmy Marx. Prehľad Sindy koní je na tejto strátnke https://thelittlesindymuseum.com/scenesetters-sindys-horses/



Teraz už fotky vojaka a jeho koňa :)











Detail na oblečenie:



Myslím, že oblečenie, pohyblivosť a doplnky môže tejto figúrke vojaka závidieť každý Ken 😁
Jediný nedostatok je, že nemá náhradné ruky bez rukavíc.

4 komentáre:

  1. Pěkný přírůstek. Obzvlášť kůň a oblečení vojáka jsou vydařené.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Congrats! This set is rare and a great find! I love the horse. I is also rare to see a soldier with a Mohawk!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem za info ohľadne tohto setu a že si aj po rokoch pamätala ako sa mi páčil ten Tvoj, čo si kupovala na E-bayi. Zatiaľ som ho nekúpila, keďže konskou tematikou sa pri bábikách posledné roky vôbec nezaoberám. Kôň i vojak sú za tú cenu "luxusne" vypracovaný, tie doplnky i outfit sú dokonalé. Máš krásnu zbierku koní.🙂🐴

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oba jsou fešáci, i když pro mě hlavně ten koník ;-) Ale ta pohyblivost je skvělá u obou. U nás Dráčik přestěhovali, tak jsem naprosto ztratila přehled, co tam mají. I když je otázka, jestli by ho u nás vůbec měli :-x

    OdpovedaťOdstrániť