nedeľa 7. septembra 2014

Darla Daley - Moonlight and Kisses

Ďalší prírastok do partičky FR :) Čakala som na ňu vyše mesiaca a to len preto, že predávajúca mi neskoro poslala track No. a GLS si z nejakého dôvodu zmyslela, že adresa nie je správna. Takže milá Darla si trocha dlhšie pocestovala. Predávajúca mi ju musela poslať ešte raz.

Táto FR je doteraz jediná, ktorú som kúpila kompletne s oblečením v origo balení. Keď sa predávali Darly za dobrú cenu bez oblečka, tak som sa ešte rozhodovala. Neskôr už nebola tak často v ponuke až táto, aj s oblečením.

Pôvodná krabica a v nej krabica :)




Darlu som nefotila v origo oblečení, možno niekedy ju ešte dofotím. Predpokladám, že väčšina ju poznáte v originále. Vlásky mala natužené, takže som ich umyla a troška zarovnala.

Darla priniesla Poppy do domácnosti rastlinku :) Tá je skutočná ! Netuším, ako sa volá, presadila som ju od väčšej rastliny, ktorá sa rozmnožuje výhonkami mladých rastliniek.









4 komentáre:

  1. Gratuluji Leni k Darle, je to super, že ji máš komplet a v období plesů se snad jejího nafocení dočkáme:-)
    Kytička je tedy super a ještě lepší jsou ty její riflíky:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau, prekrásna Darla. Poppy má konečne svoju best friend doma:-) Je dobré, že si ju kúpila originálne aj s oblečením. Dúfam, že raz nám jej krásne modré šaty a aj mikrofón.
    Ako vidím, Darla sa už udomácnila, fotky na gauči sú skvelé. Veľmi sa mi páčia jej dotrhané rifle.:-)
    Mini rastlinka je tiež milučká.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratuluji k další krasavici. Já mám Darly ráda, takže jsem ráda, že se můžu kochat i jinde, než jen u sebe ;-) Navíc má krásné šaty, které určitě využiješ na nějaký velký bubny :-)
    V novém outfitu se mi líbí moc, sluší jí to. No a kvítečko dokonalé. Z Darly bude skvělá spolubydlící, když si s sebou přinesla kus přírody ;-)

    OdpovedaťOdstrániť