pondelok 15. septembra 2014

Slávnostné šaty

Skôr než stihnem odpovedať na všetky komenty mám tu niečo z mojej tvorby oblečenia. Veľmi sa mi páčili šaty zo sady "Completist, FR: Monogram™ Accessory Pack Giveaway, 2013 Convention Exclusive", ktoré som videla u Nauriel, ako novinku a neskôr aj na ebay za príšernú cenu.
Chcela som niečo podobné ušiť, no a po tomto víkende, kedy ma kopla múza a nálada, tu môžem predstaviť Vanessu v spoločenských šatách:





4 komentáre:

  1. Nádherné a dokonale elegantná večerná róba. Čipkový motív na šatách mám veľmi rada. Dobre, že ťa kopla tvorivá múza. Vanessa vyzerá ako pravá hviezda;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Przepiękna, elegancka suknia! Strojna i w cudownym kolorze! Vanessa prezentuje się wspaniale!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsou moc hezké a Vanesse sluší!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné. Vanessa je v nich úžasná. Koukám, že vás s Jíťou zaujaly stejné šaty :-)

    OdpovedaťOdstrániť