pondelok 1. septembra 2014

Gauč, taburetka a pár drobností

Mala som tvorivú chvíľku, tak som sa realizovala a vyrobila gauč a taburet. Keď som kupovala látku, mala som hneď predstavu, že z nej bude gauč. Ďalšie dve látky som kupovala na kombinovanie, lebo presnú predstavu ako by gauč mal vyzerať som nemala. Z jednej z látok je nakoniec taburet a z druhej - pruhovanej, ktorá nie je na foto, bude kreslo.



Doma sa mi nazbierali drobnosti, ktoré sa dajú využiť v izbe ako obývačka. Truhlica je ideálnej veľkosti, hodiny budú ako nástenné, malá skrinka zase vyzerá ako skrinka na kľúče. Plátno na stojane už asi na nejakej fotke bolo ako aj levandulová ozdoba.


A pre predstavu, Poppy sa usadila na gauč aj s knižkami, 3 som vyrobila a veľká modrá knižka aj s medvedíkom sú od Aničky :)


8 komentárov:

  1. Gauč je úplne skvelý, dobrá práca. Doplnky si postupne pozbierala taktiež úžasné. Najviac ma dostala malá skrinka na kľúčiky a hodiny:-) Podobné truhlice sú veľkostne vhodné pre bábiky, tiež mám jednu v dome pre bábiky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Mary :) Malá skrinka je z trhov, ktoré bývajú pred Vianocami v meste. Mali tam rôzne minivecičky. Na truhlicu som narazila náhodou, doteraz som žiadne nenašla a v bytíku sa zíde.

      Odstrániť
  2. Jestem zachwycona tym wyposażeniem pokoiku! Kanapa piękna, inne elementy ozdoby - wspaniałe! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný gaučík i celkové zařízení pokojíku. Tvé holky si ale bydlí :-)

    OdpovedaťOdstrániť